amanda112.reismee.nl

Voorbereidingen

Gossie, nooit geweten dat wandelschoenen zo nou moeten passen bij je voeten. Dat ze duur waren dat wist ik wel maar dat er best wel wat regels zijn eer schoenen goed zitten wist ik niet. Ik ben dus blij dat ik daarin toch de hulp heb gevraagt in een speciale zaak.

Ook heb ik besloten dat we 2 bolderkarren meenemen niet echt handig maar het is niet anders we hebben de opslag nodig om alle spullen mee te nemen. Ik heb gelezen dat er op div. stukken een trap is dat is niet handig met een bolderkar maar ik ga daar vast iets op vinden. Inmiddels een koelrugzak gekocht en een ehbo kitje... De routes die we nemen liggen klaar evenals de campings onderweg.

Het komt nu rap dichterbij en dan hoop je met dagen zoals vandaag dat die niet te vaak voorkomen want zoveel regen maakt het lopen allemaal nog wat lastiger. Maar zoals altijd ben ik optimistisch geen zorgen voor morgen en als die er zijn dan zien we dat op het moment wel.


Reacties

Reacties

Martin Grasselier

Lekker bezig jongedame ????

Amanda van kuijk

Dankje wel?

Jeanne Voeten

Knap, de voorbereidingen op zich is al heel wat. Wens jullie succes daarmee en ik volg het graag ????

Firechiefhimself

Amanda al iemand dit kan ben jij dat een doorzetter opgeven is geen optie pijn is maar even opgeven voor altijd ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!