amanda112.reismee.nl

Kempen stad (Duitsland)

En zoals ik al voorspelt had zijn we Duitsland ingetrokken. Want de grens lag zo dichtbij dat we wel een zij sprong kunnen maken. Kempen stad ik had er voor heen nog nooit van gehoord. Want net als vele met mij trekken we vaak in December naar de grote Duitse steden om daar met zijn alle de Kerstmarkten te bezoeken een ritueel wat zich bijna elk jaar herhaalt en wat voor vele inmiddels een traditie geworden is. Ik en mijn gezin komen er elk jaar ook graag als voorbereiding op de naderende feestdagen. Je houdt ervan of je verafschuwd het. Kempen is een klein eeuwenoud stadje niet groot en wat ik al eerder zei normaal zou je daar niet zomaar komen, Dat is echter het leuke aan deze vakantie alles kan en alles mag als we maar lekker wandelen. Het is er niet groot maar wel gezellig en zeker niet kolossaal wat ik dan wel weer prettig vindt. Op het grote gezellige plein met vele terrasjes besloten we wat te drinken maar Ashley spotte al gauw 1 wesp en gedaan was het met de pret want mevrouw gaat nergens zitten waar die beesten vliegen laat staan daar wat gaan drinken. Dus terwijl zij liep te ijsberen genoot ik van mijn koffie;-) Bij de Duitse bakker even lekkere harde broodjes gehaald om op de camping op te eten.

Reacties

Reacties

Jeanne

Duitsland ben je dus al en dat stadje ken ik ook niet. Maar met wandelen dus leuk om te komen. Terrasje was geen succes dus met de bijen, je dochter is er bang van denk ik. Maar de koffie was goed dus . Harde broodjes is ook altijd lekker. Fijne volgende tocht !

Amanda van kuijk

De koffie was prima, en Ashley is heel erg bang voor wespen dat was ze al toen ze klein was. Grappig he dat je door deze vakantie op plekjes komt die je normaal links zou laten liggen.

Jolanda

Lekker, Deutsche brötchen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!