amanda112.reismee.nl

Letterlijk valt het in het water

Bijna 1 week onderweg en de plannen zijn geheel gewijzigd soms heb je dat als het door omstandigheden niet anders kan en dan deal je er maar mee. De eerste dag was prima zondag zijn we gaan lopen in Maastricht het weer was prachtig de dag daarvoor hadden we een camping opgezocht nabij het begin van het Pieterpad camping De kersengaard een mini camping op een boerderij met een geweldig uitzicht maar wat een wind. een tent opzetten wordt dan opeens een hele klus maar uiteindelijk wel gelukt. Gelukkig ging de wind in de avond liggen en dat scheelde heel erg veel.

afijn de volgende dag een heerlijke dag gelopen en het St Pietersfort/berg op geweest wat een ruimte en wat was het mooi. Helaas zagen wij toen dat het weer de komende dagen enorm zou veranderen en dat konden we dus nou net niet gebruiken. Heel veel regen nou probeer dan maar eens een tent op te zetten in praktisch je uppie want mijn 2 mede wandelaars snapte er niet zoveel van. Ik moest dus op dat moment een beslissing nemen en dat werd een camping welke centraal lag op de route die ik wilde gaan lopen. Daar zouden we de tent opzetten en ik zou thuis mijn auto gaan ophalen want zo konden we elke dag een route opgaan zoeken en die gaan lopen. We moesten echter 2 keer heen en weer rijden van de enne camping naar de andere aangezien we heen met 2 auto's waren gekomen. Dus met de tent achterin naar de volgende camping daar gauw de tent opzetten voordat het ging regenen en toen terug gereden om de karren op te halen. heen en terug duurde al 1 uur en 15 min en dat 2 x dus je begrijpt dat ik het die dag aardig had gehad maar dat was nog niet alles. Ik moest in de avond mee naar Rotterdam terug om mijn eigen auto nog op te halen. Mijn dochter en moeder bleven hier en dat had ik misschien beter niet kunnen doen want die 2 zitten elkaar aardig in de haren wat komt omdat ze beide een geestelijke beperking hebben. Ik besloot omdat het al 22 uur in de avond was thuis te slapen en de volgende dag vroeg terug te gaan, toen ik op de camping aankwam was mijn moeder vertrokken naar huis hmmm jammer dat ik dat niet wist maar goed nu was en ben ik alleen met mijn oudste dochter en dat geeft ons wel veel meer rust. Toen ik dus op de camping aankwam bleek mijn dochter ook de rits van de nieuwe tent per ongeluk kapot te hebben gemaakt shit wat nu met al die regen was het wel belangrijk dat de tent dicht kon. Oke een nieuwe tent halen of naar huis gaan dat waren de 2 opties die ik had. Mijn dochter wilde zeker niet naar huis en ik ook niet dus hup in de auto naar een kampeerzaak 21 km verder op, die had echter niets dus waar nu heen? Naar de wit zeiden ze in die zaak dus wederom in de auto en daar heen weer 45 min in de auto pff wat zonde van de dag maar goed ik moest wel een andere tent hebben. En die vonden we gelukkig daar gauw weer terug naar de camping het regende inmiddels pijpenstelen dus de nieuwe tent moest even wachten. Ik kon hem toch niet alleen opzetten dus moest ik wachten tot mijn vriend kwam om ons te helpen. S avonds om 21:00 stond uit eindelijk de nieuwe tent deze was wat groter aangezien we hier konden blijven staan wat was het fijn nu eindelijk alles op orde te hebben. Dan konden we eindelijk gaan lopen. De omgeving is hier prachtig en we hebben al aardig wat km gemaakt. Vanmorgen hebben we samen het rozenpad gelopen dat loopt vanaf Lottum langs de maas tussen rozen en andere bloemen. De hondjes vermaken zich wel die konden ook lekker los lopen. Onderweg stonden er opeens een aantal koeien voor ons tenslotte kwamen wij op hun grond hier rondstappen dus ze gingen geen meter opzij. We hebben de hondjes opgetild anders zouden hun de koeien maar laten schrikken en als wij ze op tilde dan blafte ze tenminste niet en het leverde uiteindelijk wel een leuke foto op.

Heel jammer dat de geplande route geen doorgang kon vinden maar uit eindelijk maakt het niet uit waar je wandelt als je maar wandelt morgen eens kijken welke route we gaan nemen, jammer dat ze alleen ook morgen weer regen opgeven zolang het niet veel is zullen we zeer zeker gaan lopen. We bekijken het dag bij dag en nemen de dagen zoals ze komen. Maar bovenal genieten we van al de mooie natuur. Je loopt hier met alleen het geluid van een blaffende hond ergens in de verte of een boer die zijn grond aan het ploegen is en de wind die ruist door de mais velden. Dit is leven in de puurste vorm en daar hou ik van :-)

Reacties

Reacties

Anita

Oei begint niet prettig maar goed dat je door zet

Martin Grasselier

He verdikke jammer dat ze afhaakt.......hou vol Amanda ....ik weet zeker dat je het tot het einde red

Laura

Toppers❤️??

Laurens

Lieverd je bent een kanjer hoe je door alle omstandigheden toch weer een oplossing weet te vinden en door te zetten ik ben super trots op jou ?❤ en weet dat ik er 24/7 Voor je ben ❤?

Carl de Meij

Goed bezig dame hou vol ik weet dat je voor hetere vuren en pittige uitdagingen heb gestaan . Dit ga je ook lukken ookal is het een aangepaste versie xx

Peter

Lieverd,
wat een tegenslag!!! Maar jij bent o zo sterk en o zo positief. Ook nu zie ik weer dat je het regelt. Knap!!!

Ga zeker genieten van al het moois jullie zien en beleven

Knuffel van hier

Erica

Lieve Amanda,
Wat jammer dat het de eerste week niet liep zoals gepland.Maar je bent een kanjer en je geeft niet op.Je kan het.Liefs van mij en een pootje van Lola en Saartje.

jilles

hoi amanda , geen goed begin dan van de 1 e week nu op naar de volgende succes verder gr jilles

Martine

Heel veel succes nog ?

Angela

Toppie schat je doet het goed meid xxxxx je zus love you

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!