amanda112.reismee.nl

Het past niet eens allemaal in mijn auto

De laatste loodjes, het inpakken voordat ik as zaterdag richting Maastricht vertrekt daar zullen we eerst 2 dagen op een camping staan om te leren hoe de nieuwe tent opgezet moet worden en afgebroken?. Ik ben begonnen de spullen in de 2 karren te plaatsen en kom er achter dat wat ik in de karren doet nog niet eens in mijn kleine aygo past. En dan moeten er ook nog kleren bij voor 3 pers mijn hemel nu overspoelt mij ook het echte besef welke uitdaging ik ben aangegaan. De taak voor vandaag, inpakken her inpakken ? heb ik dat echt nodig? Keuzes maken en het loslaten van de angst lukt het allemaal wel zoals ik in gedachten heb. Wat doet het weer, hoe gaat het met de honden, mijn moeder, mijn dochter en ik zelf.... 1 ding wat ik geleerd heb in mijn jaren in het leger en bij de brandweer is, niet te denken in problemen maar in oplossingen niet te klagen maar te dragen. Er aan te denken dat er mensen zijn die zo'n tocht niet eens mogen plannen omdat ze ziek zijn. Waarom zou ik dan klagen.... Dat doen we dus maar niet. Wat heerst is een gezonde spanning wegens de onzekerheid. Dat ik straks niet echt meer een dak boven mijn hoofd heb om te schuilen geen douche bij de hand om ons te wassen maar alleen een tent en ons over moeten geven aan de elementen van de natuur. En dat ik niet weet waar we de nacht door brengen. Ja de route heb ik meerdere malen bekeken op googlemaps maar gaat het straks in het echt ook zo? Hoe doen mijn beperkte moeder en dochter het, ik moet zorgen dat het soepel verloopt want zij kijken naar mij, Amanda regel het wel, Amanda zorgt wel voor ons dat klopt dat doe ik al bijna heel mijn leven. Ik ga er maar in met het gevoel dat het een onvergetelijke ervaring gaat worden of het nou gaat zoals ik wil of dat het compleet in het water gaat vallen. Ik heb het dan in ieder geval geprobeerd. Ik hoop dat we gaan genieten, dat ik jullie mee mag laten genieten dat is mijn doel, iets betekenen voor anderen al is het enkel en alleen maar met mijn belevenis verhalen met een lach en misschien wel een traan maar met het gevoel in mijn donder dat ik LEEF!


Reacties

Reacties

Martin Grasselier

???

André Siebeling

Veel succes!

Monique van Doorn

Ook dit gaat jou lukken :-) En zoals je zelf al terecht opmerkt: mocht er onderweg om wat voor reden dan ook toch een kink in de kabel komen, dan heb jij er in ieder geval alles aan gedaan. Je zult dit maar doen zeg! De Voedselbank mag trots zijn op zo'n ambassadeur. En dat zijn wij met z'n allen natuurlijk ook. Nu al :-) :-) :-)

Wijnand

Je bent niet alleen!!

Sander

Succes kanjer,
En onthou...... you’ll never walk alone ??????

Hans Luijmes

Geweldig dat je dit doet ! Met jouw doorzettingsvermogen ga je dit zeker tot een goed einde brengen...... Petje af ! #respect

Jolanda

Ik ga je volgen, vind jou en je moeder, dochter en de hondjes nu al kanjers. En het gaat jou,jullie lukken en gaat het niet lukken dan ben je een heel eind gekomen en heb je nog meer besef en levenservaring mee gekregen.
En als alles uitpakt, dan loop ik op een dag jullie tegemoet of naar jullie toe. Want die 6km vanaf mijn huis moet te doen zijn naar waar jullie dan langs komen. En anders fiets ik.... Ook ik moet trainen en doorzetten voor n ander doel.
Heel veel succes!!

Ben Berenman

Het gaat je zeker lukken, je ben een kanjer! Veel succes en probeer te genieten.

Diede

Succes morgen, gaat vast lukken!

Ap

Vandaag zijn jullie gestart. Heel veel succes en de zon schijnt voor jullie??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!